28 Disember, 2008

Selamat Tinggal 1429H dan 2008M


Setahun telah berlalu, terasa begitu pantasnya waktu ini beredar. Tahun ini merupakan antara tahun yang amat mencabar dalam kehidupan saya sejak sepuluh tahun ini. Pelbagai suka duka, gembira, derita, hampa dan kecewa singgah dalam kehidupan saya. Pengalaman baru yang tidak pernah saya idamkan ialah saya dimasukkan ke dalam wad sebagai pesakit.
Namun, semua itu menjadikan saya lebih matang dan mengenali kehidupan hakiki sebagai manusia di dunia yang sementara cuma ini. Pelbagai pengalaman yang saya lewati sepanjang tahun ini juga mendedahkan saya kepada fitrah manusia yang sesungguhnya hanya mampu merancang dan mengharapkan sesuatu itu menjadi milik kita.
Terima kasih kepada semua pihak dan saya sangat-sangat memohon maaf atas kesilapan, kesalahan dan dosa-dosa saya. Harapan saya semoga tiada dendam di hati. Selamat menyambut tahun baru dan insya-Allah kita bersua lagi.






Tiada ulasan: