03 Oktober, 2008

Kehidupan Ini Seperti Roda

Memang benar, kehidupan ini seperti roda. Kini giliran saya pula dimasukkan ke dalam wad hospital kerana masalah kesihatan. Suatu pengalaman baru yang tidak terjangkau oleh fikiran saya sebelum ini. Inilah yang dikatakan takdir. Insya-allah, saya akan cuba mencatatkan pengalaman ini sebagai sumber idea dan bahan berfikir kepada sesiapa jua. Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang prihatin dan membantu saya sepanjang berada di Bilik Bunga Raya, Wad 6 (HBS), khususnya isteri (Siti Nor Eshah) dan anak-anak saya, Makcik Sadiah Atan, Hamidah Dahia, Aishah, doktor dan staf Hospital Segamat, dan rakan-rakan yang memberikan sokongan moral. Kasih sayang dan keprihatinan kalian saya serahkan kepada Yang Maha Kaya untuk membalasnya.

1 ulasan:

ziharusan berkata...

Moga cikgu sempat sembuh